Friday, May 17, 2019

fffffffffffffffffffffffffexit - good bye to facebook
















Yes - this with facebook - don't get me started on that!

The whole dung started - for me - in 2008, a female friend in Madrid - Ramy Noureddine - sent an invitation, which she REALLY did not do - it just blew it when she set up a profile. Check out my photos on facebook! There were no photos, just an empty profile that soon disappeared again.

When I set up MY profile, I MUST add my email address and import the email address register, and invite at least ten friends to get a profile.

I crossed in ten of my OWN addresses, but facebook twisted the whole email address register - three thousand email addresses - and sent invitations - CHECK OUT MY PHOTOS ON FACEBOOK - as regularly as a clock - every third day - for several months - to the alarm center, the swimming hall, the library , Västtrafik, Police Skånegatan, Pensionskontoret, Microsoft Support, Ullareds Clothing Store, Göteborgs-Posten, the blood donation, my doctor, my chiropractor, my physiotherapist and all others who were in the email address register ..

An ugly trick that got facebook to spread as fast as a virus!

You get so connected ...

And nowadays, facebook has become worse at advertising hell, censorship and photos that just disappear.

And now the measure is rough!

I posted a picture of the Alexander Tower at Alexanderplatz in Berlin, and was blocked because the picture was against the facebook community standard.

Why?

Because the tower looks like a giant penis, or because the tower was once a symbol of GDR communism?

Now I have finally given up - facebook gets more and more absurd, almost no matter what you post, you get blocked.

I have my blog instead - fjeldstrom2.blogspot.com - plus flickr, youtube and imgur.

Good luck with facebook - but blogs / blogspot and WordPress are about 1000x better!

Longbeard von Lars.

; -) >>>>>>>>>





SWEDISH:

Ja - det här med facebook - don't get me started on that!

Hela dyngan började - för mig - 2008, en kvinnlig polare i Madrid - Ramy Noureddine - skickade invitation, vilket hon EGENTLIGEN inte gjort - det bara blidde så när hon upprättade profil. Check out my photos on facebook! Där fanns inga foton, bara en tom profil som snart blev slättad igen.

När jag upprättade MIN profil så MÅSTE jag lägga till min mailadress och importera mailadressregistret, och invitera minst tio vänner för att få upprätta profil.

Jag kryssade i tio av mina EGNA adresser, men facebook snodde HELA mailadressregistret - tre tusen mailadresser - och skickade invitationer - CHECK OUT MY PHOTOS ON FACEBOOK -  lika regelbundet som en klocka - var tredje dag - i flera månader - till alarmcentralen, simhallen, biblioteket, Västtrafik, Polisen Skånegatan, Pensionskontoret, Microsoft Support, Ullareds Klädbutik, Göteborgs-Posten, blodgivningen, min läkare, min kiropraktor, min fysioterapeut och alla andra som stod i mailadressregistret..

Ett fult trick som fick facebook till att sprida sig lika snabbt som ett virus!

Man blir ju så förb ....

Och nu för tiden har facebook blett värre å värre med reklamhelvete, censur och foton som bara försvinner.

Och nu är måttet rågat!

Jag postade en bild på Alexandertornet på Alexanderplatz i Berlin, och blev blockerad för att bilden var emot facebook community standard.

Varför?

För att tornet ser ut som en jättelik penis, eller för att tornet en gång i tiden var en symbol för DDR-kommunismen?

Nu har jag till slut gett upp - facebook blir mer och mer absurt, nästan oavsett vad man postar så blir man blockerad.

Jag har ju min blogg i stället - fjeldstrom2.blogspot.com - plus flickr, youtube och imgur.

Lycka till med facebook - men blogger / blogspot och WordPress är cirka 1000x bättre!

Långskägg von Lars.

;-)>>>>>>>>>