Monday, April 10, 2023

Algunas malas noticias sobre mi esposa Daniela.

 


Algunas malas noticias sobre mi esposa Daniela:

Ella no quiere mi riñón -

ella no quiere vivir más.

Ella tiene más problemas que solo riñones malos,

y no hay nada que pueda hacer al respecto.

¡Trágica historia, pero así es la vida!

No tengo ni idea de lo que va a pasar con sus hijos,

Espero que sus padres puedan encargarse de todo.

La amo, y la extrañaré.

Lars Lennart Fjeldstrom.

----------


Some bad news about my wife Daniela:

She does not want my kidney - 

she does not want to live anymore.

She has more problems than only bad kidneys, 

and there is nothing I can do about it.

Tragic story, but that's life!

I have no idea what will happen to her children, 

hope her parents can take care of everything.

I love her, and I will miss her.

Lars Lennart Fjeldstrom.

----------


Några dåliga nyheter om min fru Daniela:

Hon vill inte ha min njure -

hon vill inte leva längre.

Hon har fler problem än bara dåliga njurar,

och det finns inget jag kan göra åt det.

Tragisk historia, men sånt är livet!

Jag har ingen aning om vad som kommer att hända med hennes barn, 

hoppas hennes föräldrar kan ta hand om allt.

Jag älskar henne, och jag kommer att sakna henne.

Lars Lennart Fjeldstrom.

----------